maandag 16 januari 2012

Isabel knapt een beetje op

Omdat ik een beetje aan het opknappen ben - ik ben weer wat aan het spelen en rondrommelen - vinden de dierenarts en de baasjes het een goed idee nog even een paar dagen door te gaan met de medicijnen. Op woensdagochtend word ik dan weer in een apart hok gezet zodat de baasjes mijn urine kunnen opnemen en naar de dierenarts brengen.
De dierenarts gaat dan kijken of ik toch een urineweginfectie/nierbekkenontsteking heb die beter aan het worden is, of dat het toch een probleem is met mijn baarmoeder. Ik vind het vooral niet lekker dat ik buikpijn heb. Maar met een beetje zelf eten en met dwangvoer blijf ik in ieder geval op gewicht.
Ik ben net weer even bij de dierenartsassistente gewogen. Toen ik binnen kwam met mijn baasje zat er een heel heel heel erg grote hond in de wachtkamer. Pffff, ben ik blij dat ik niet uit mijn mandje hoefde! Ik mocht wel even wachten tot die grote hond in de spreekkamer zou gaan. Gelukkig maar! Mijn baasje zei dat het een Dobermann Pincher of zoiets was. Maakt mij niet uit; ik vind alle honden eng en ik spreek geen Duits.
We hebben weer een voorraadje dwangvoer meegenomen en zijn nu gelukkig weer in huis.
Ik probeer de komende dagen nog veel beterder te worden. Maar eerst moet ik even uitrusten van het uitstapje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten