donderdag 19 januari 2012

Isabel een heel stuk beter!

Isabel gaat dapper door met beter worden:

"De laatste dagen gaat het wat op en af, maar ik voel me in stijgende lijn beter. En: uit de controle door de dierenarts van mijn urine van gisteren blijkt dat ik echt heel erg veel beterder ben dan twee weken geleden!
Er zit geen bloed, geen eiwit en geen suiker meer in mijn urine. Dat zei de dierenarts allemaal aan de telefoon tegen mijn baasje.
De dierenarts zei wel dat ik nog twee weken medicijnen moet krijgen. Gelukkig zijn die niet heel erg vies. De pijnstiller moet het baasje een beetje mee gaan afbouwen en kijken hoe dat gaat. En ik moet nog wat meer zelf gaan eten, zodat ik geen dwangvoer meer hoef te krijgen. Daarvoor krijg ik ook nog zeven, acht, negen of tien dagen medicijnen. Die helpen bij de eetlust.

Alleen als het ineens slechter met mij gaat, gaat mijn baasje weer bellen om te overleggen.

En als het goed gaat dan gaat de dierenarts over drie tot vier weken iets doen met mij. Ik heb het niet helemaal begrepen, want mijn baasje doet daar een beetje geheimzinnig over. Ik denk dat het iets is dat ik niet leuk of fijn ga vinden. Iets met baarmoeder verwijderen.

Geen idee, maar het gaat nu steeds beter met mij, dus ik ben blij, de baasjes zijn blij en ook de dierenarts is blij!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten