donderdag 29 december 2011

Telefoon voor Wally!

Woensdagavond ging de telefoon. Voor Wally. Of eigenlijk over Wally. "Ik zit lekker in mijn hok te zitten, gaat de telefoon. Dat gebeurt wel vaker hier, dus ik reageer niet. Er is dan ook nooit telefoon voor mij.... Maar goed. Het baasje dat aan de telefoon was, ging vertellen over mij en over hoe het met mij gaat. Dat gebeurt ook wel vaker hier, dus weer van mij geen reactie.
Gaat ineens mijn dak open en wordt ik uit mijn hok getild. Aan de telefoon! Ik word voor de neus van mijn andere baasje gehouden die naar mijn tandjes gaat kijken. Hoe het met mijn tandjes is werd ook over de telefoon besproken. Heel uitgebreid. Hoe lang (of kort eigenlijk) ze zijn.
Ik werd daarna weer in mijn hok gezet en mijn baasje aan de telefoon ging nog verder over mijn gezondheid vertellen. Het hele gesprek ging echt alleen maar over mij! Ik moest goed blijven eten en niet afvallen en vooral lekker gezond proberen te worden.
Daar zouden de baasjes zo goed mogelijk voor zorgen werd aan de telefoon gezegd. Blijkt dat de dierenarts ons heeft opgebeld om te vragen hoe het met mij is. Aardig hè?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten