donderdag 15 december 2011

Wally eet nog steeds niet zelf

Gelukkig blijven mijn baasjes mij dwangvoer geven. Ik ben al een weekje geleden bij de tandarts geweest, maar eten opeten gaat niet lekker. Mijn bekje doet nog ergens pijn. Gelukkig ben ik niet meer zo futloos als afgelopen maandag, de dierenarts (brrrr) zei zelfs dat ik maandag ziek was. Zo voelde ik me ook wel hoor. En dat is gelukkig nu niet meer zo. Maar brokjes eten .. ik weet niet hoor. Ze ruiken heel erg lekker, maar als ik er eentje probeer, zijn ze niet fijn om te eten.
Maar gelukkig dus dat mijn baasjes dapper met mij doorgaan. Dan maken ze weer van dat groene spul in een bakje, doen dat in een heel erg grote spuit en stoppen de spuit dan in mijn bekje. Niet fijn, maar het eten is wel lekker om binnen te krijgen.

Zij houden vol dus dan houd ik het ook nog heel lang vol!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten