zondag 11 december 2011

Boom in huis??

Omdat ik ziek ben woon ik lekker binnen bij mijn tijdelijke baasjes en bij Isabel. O ja, ik ben dus Wally, van de zere tandjes. Niet fijn hoor. Ik voel met ook niet zo lekker. Maar wat vandaag gebeurde gaf wel afleiding.
Het ene baasje komt met een grote doos beneden en daarna nog met heel veel kleine dozen en uit die grote doos kwam iets dat op een boom lijkt. Ik snapte het niet helemaal zo goed, want de baasjes gingen de takken aan de boom vastmaken. En daarna kwamen er allemaal lichtjes in en dingen die schitteren en glimmen. Heel veel dingen lijken wel een beetje op het hoofd van zo'n beroemde muis; Mickey Muis of zoiets.
Ik vind het maar gek, maar ik kijk er wel de hele tijd naar. Want die boom staat heel dicht bij mijn mooie kooi.
En er staan ook nog twee kleine bomen met lichtjes voor het raam.

Gelukkig snapt Isabel het ook niet, maar zij staat er niet zo dicht bij. Dus zij doet heel stoer vanuit haar tijdelijke hoekje; ze doet net alsof ze het niet eng vindt. Dat geloof ik dus niet. Want ik ben heel stoer. En ik vind het wel een beetje eng. Dus dan moet Isabel het ook wel eng vinden. Want zij is een meisjeskonijn.

De baasjes zeiden steeds dat het een gezellige boom is. Dat zal dan wel. Ik blijf het maar raar vinden.

Ik ga weer uitrusten, want ik ben nog niet fit. Misschien als ik lang naar die boom blijf kijken, dat ik dan lekker in slaap val. Dan ga ik dromen over mooie lichtjes. Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten