vrijdag 3 februari 2012

Isabel: weer in mijn eigen ren!

Eindelijk zit ik weer in mijn eigen ren. Ik eet en drink weer goed en mijn baasje vond mijn buik er netjes uitzien, dus nu kan het geen kwaad meer dat ik ren en spring. Dat rennen en springen valt reuze mee hoor, ik ben al vijf dus ik doe het ietsje rustiger aan.
Maar gelukkig zit ik nu weer op de vloer met mijn hok en ren. En ik zit al de hele middag lekker 'buiten'. Dat deed ik de laatste tijd eigenlijk niet meer. Dan zat ik in mijn hok omdat ik mij niet lekker voelde. Daaraan konden mijn baasjes ook merken dat ik niet goed in orde was. Ik kom anders altijd alleen maar in mijn hok om te eten en te drinken en om naar mijn toilet te gaan. En als ik bang ben, duik ik in mijn hok in mijn tunnel. Lekker beschut.
Maar nu gaat het weer goed met mij! Ik geniet van de ruimte en van de vloerverwarming :-).
Maandag moet ik weer naar de dierenarts (brrr.....) want dan gaan de hechtingen er uit. Dat zijn die draadjes in mijn buik. Daarna moet mijn haar weer aangroeien en dan ben ik weer helemaal de oude (hoop ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten