dinsdag 20 maart 2012

Tandartsbezoeken....

De tandartsbezoeken hebben ons goed geholpen. We mochten gisteravond pas naar huis, maar gingen allebei bijna meteen eten. Het was ook al laat voor ons; het werd al donker buiten!
Wally begon lekker uit zijn voerbakje te eten. Hij was wel heel moe, want na een paar brokjes moest hij steeds even bijslapen. Maar: hij eet zelf!
Britt was nogal verbaasd dat ze in de woonkamer bleef vannacht:"Kom ik ein-de-lijk thuis van de dierenarts (brr....) en dan mag ik niet eens in mijn eigen grote ren buiten rondrennen met mijn vriendjes! Nee: ik moest verplicht (de dierenarts had het gezegd) een nachtje binnen blijven. Het zou namelijk gaan vriezen. Ja, en?? Ik heb een lekker dikke vacht en heel veel vriendjes om me aan op te warmen hoor. Nee dus, ik moest in de woonkamer blijven. In een hok dat niet van mij is en ook nog naast het hok van Isabel. Best gezellig, maar wel vreemd.
Ik ben meteen op onderzoek gegaan: stro eten (goed gekeurd), hooi eten (ook lekker), water proeven (net als buiten), brokjes eten (ook net als buiten) en groenten eten (lekker!!!! En veel makkelijker dan buiten: ik hoefde met niemand te delen!)
Vanochtend mocht ik weer in de grote buitenren. Maximiliaan wilde graag aan mij laten weten dat hij de baas is, dus ik moest meteen rennen rennen en rennen. Vermoeiend! Maar ik was hem wel te snel af.
Daarna ben ik lekker in de zon gaan liggen met alle vriendjes om mij heen, boven in het hok. Genieten dus! En dat ik gisteren bij de tandarts ben geweest ... daar weet ik bijna niets meer van."

Wally ik vandaag lekker aan het uitrusten, knabbelen op zijn eten en harig aan het zijn. "Ik verlies al een week of twee zo veel haar dat mijn baasjes bang zijn dat ik straks nog kaal word. Maar dat word ik echt niet. Ik heb nog veel meer haar! En ik kan ook al beter eten dan in de afgelopen weken. Goed hè? Ik ben nog wel steeds blij met mijn dwangvoer, twee keer per dag, want dat is een goede aanvulling op wat ik zelf kan eten. Ik voel me goed; beetje moe nog van gisteren, maar verder helemaal oké."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten