vrijdag 9 maart 2012

Isabel krijgt een kuurtje

Zit ik weer bij de dierenarts. Ik weet niet hoe ik mijn baasjes moet vertellen dat ik het daar echt niet leuk vind. Ze schijnen het niet te willen begrijpen...

Gelukkig blijkt uit de foto (waar ik heel knap op sta!) dat ik schone longen heb, dat mijn buik er goed uitziet, maar dat ik wel een ontsteking met veel vetweefsel in mijn buikje heb.
Om beter te worden krijg ik de komende tijd 'een kuurtje'. Jaja, als ze het zo zeggen denken ze natuurlijk dat ik niet begrijp dat ik medicijnen ga krijgen. Nou, dat begrijp ik dus best wel.
Maar als het helpt, werk ik graag (nou ja...) mee.
Het ging juist zo goed met mij de laatste tijd en dat wil ik ook graag zo hebben. Dan zijn de baasjes niet bezorgd en dan kan ik lekker mijn gang gaan en voel ik me goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten