zaterdag 10 maart 2012

De kwakkelclub

Ons kwakkelclubje is inmiddels uitgebreid tot drie konijnen. Naast mij, Isabel, en Wally zit Britt ook een beetje in de kwakkelclub.
Alle drie krijgen we op het moment pijnstiller/ontstekingsremmer. Wally, omdat hij ineens heel slecht eet en alleen maar kleine dingen eet, Britt, omdat ze ook iets met haar kiezen lijkt te hebben en ik natuurlijk omdat ik een ontsteking in mijn buikje heb.
Allemaal een kuurtje!
We houden ons taai hoor en laten vooral (bijna) niet merken dat er iets is met ons. Maar onze baasjes kennen ons zó goed, dat ze toch zien dat er iets is. Moeten wij konijnen nog eens overleggen....
Maar goed, Wally en Britt kunnen samen naar de tandarts binnenkort en ik hoef alleen maar braaf mijn medicijnen door te slikken om beter te worden. Dus dat doe ik dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten