maandag 28 november 2011

Napoleon is een lekker ding!

Er wordt over me gepraat binnen de groep. Maar da's niet zo erg. Doen we ook wel over de anderen. Maar wat wel gek is: volgens mij vinden ze me een lekker ding! Beter dateen konijn dat vindt dan een mens of ander dier, want dan kan je het als konijn niet meer na vertellen.
Ik ben ook een lekker ding, dat wist ik al langer, maar dat ze aan me willen knagen ..... heeft alles te maken met het dwangvoer dat ik krijg. Lijkt een bakje met spinazie (vinden de baasjes heel erg lekker), maar is dus gewoon groene smurrie. Hup in een spuit en hup in mijn bekje en dat moet ik maar goed vinden. Nou, dat vind ik niet altijd goed. Dan ga ik aan de spuit knagen, of ik slik het gewoon niet door. En dan zit het in mijn vacht. En dàt valt zo in de smaak bij de anderen. Gaan ze me schoonlikken omdat ze het zo lekker vinden. En Britt probeerde zelfs aan me te knagen! Rare jongens en meisjes hoor, hier in de ren. Maar gelukkig vinden ze me een lekker ding! Hiehaa!

Woensdag moet ik trouwens alweer naar de dierenarts. Vandaag ook al geweest. Zat 'ie weer met zo'n ding in mijn bekje te kijken. Ik maar kauwen op dat ding, maar de dierenarts ging gewoon door. En mijn baasje ook nog helpen hè? Mij vasthouden zodat die man met dat ding goed achterin mijn bekje kon kijken. Dat is niet fijn hoor.
Woensdag gaat hij mijn gebit saneren. Geen idee wat het is, maar ik moet er al om negen uur 's ochtends zijn. Dat komt mij helemaal niet uit, want dan slaap ik altijd. En slaap is belangrijk. Veel slaap helemaal! Misschien moet ik morgen dan maar wat meer slapen dan normaal, dan kan ik er woensdag beter tegen denk ik.

De knabbels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten