donderdag 21 juni 2012

Zielig kijken... het werkt!

"Ik ben er nu achter dat ik ook zielig kan kijken als ik in het toilet lig, als ik in het nachthok zit, als ik op een schuilhok zit, als ik zomaar midden in de ren zit... eigenlijk overal! Want ik zat helemaal niet zielig voor het gaas te staren toen de baas me optilde en naar de grasren bracht. En de keer ervoor lag ik in het toilet te slapen. (Maar keek ik vast heel zielig terwijl ik sliep.)
Of .... zou het niet werken en zou de baas ons toch al in de ren op het gras zetten, de vorige keer en de keer dat ik in het toilet lag te slapen? Daar moet ik dan maar over gaan nadenken.
Ik heb namelijk geen zin om altijd maar mijn best te doen om zielig te kijken als dat helemaal niet hoeft...." Met de knabbelgroeten van Maximiliaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten