woensdag 13 juni 2012

"Gevaar uit de lucht"

Ben ik sinds vanochtend eindelijk bevrijd van die rare draad in mijn lip (ja hoor, ik moest weer naar de dierenarts brrrr), laat mijn baasje me in mijn eigen ren weer schrikken.
Schuin boven ons hok (dus nog in onze ren) hangt een raar, groen, groot ding aan de muur. Er zitten ook heel erg lekkere blaadjes aan - niet aan het groene ding, maar er zit iets in dat ding - en het beweegt een beetje in de wind.
De baas zei dat ik er echt niet bang voor hoef te zijn. Maar dat hoorde ik vorige week ook en toen heeft Britt me in mijn lip gebeten.
Dus ik was best wel bang net, maar het gaat al beter.
Mijn baas zegt dat het een 'hangplant' is, die mij dus echt niets kan doen. Maar kan die hangplant niet ergens anders gaan hangen? Het is zo wel heel erg eng om op het dak van ons hok te springen namelijk.
Ik zal mijn best doen om straks niet meer bang te zijn voor de hangplant. Ik heb er al een blaadje van gehad (heeft de baas gegeven hoor, niet zelf gepikt) en dat was wel erg lekker: een aardbeienblaadje van de aardbeienhangplant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten