dinsdag 1 mei 2012

Wally weet de weg

Ik mag natuurlijk al een tijdje zomaar vrij rondlopen in de zithoek. Daar geniet ik iedere keer weer enorm van! Alleen was het steeds niet leuk als ik weer terug in mijn hok moest. Niet dat ik het heel erg vind om in mijn mooie hok te zitten. Maar wat ik wel erg vind is als de baasjes met gaan vangen en oppakken om mij weer in mijn te zetten.
Daar is nu sinds kort een heel erg goede oplossing voor en ik snap niet dat dat baasjes dat niet eerder hebben bedacht: ik heb een opstapje om zelf in mijn hok te komen. En natuurlijk is het ook een afstapje zodat ik er ook zelf uit kan komen. Heel erg handig! Als ik al een paar uur uit mijn hok ben dan ga ik er heel vaak al uit mijzelf weer in. Slaapt toch ook wel fijn hoor, in mijn eigen hok. (En de vloerverwarming in de kamer is niet aan, dus onder de bank is het niet extra lekker warm nu.)
En als mijn baasjes echt heel graag willen dat ik in mijn hok ga, dan hoeven ze me alleen nog maar een klein beetje de weg te wijzen, zodat ik snap wat ze willen en dan ga ik vaak ook wel zelf mijn hok in.
Goed hè? En wel zo prettig voor mij. (En: ik ben er nu ook nog vaker en langer uit!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten