dinsdag 8 mei 2012

Wally weer eens bij de tandarts

Moest ik vandaag alweer bij de tandarts 'in de stoel'. Nou ja: ik weet niet hoe ik lag, maar ik hoop natuurlijk in een lekkere hangstoel.
Omdat ik de laatste tijd steeds weer last had van traanogen en ook nog eens steeds moeilijker ging eten, ben ik vorige week, gisteren en vandaag weer bij de dierenarts (brr...).
Gebit: rampzalig, maar: vandaag viel de schade mee. Waarom ik dan niet lekker en goed eet weten de baasjes niet en ikzelf eigenlijk ook niet.
Maar mijn gebit is weer bijgewerkt, ik lach weer met een tandpastalach en huilen kan ik ook weer als de beste: mijn traanbuisjes zijn ook doorgespoeld. Hopelijk helpt dat tegen al mijn tranen. Ik ben helemaal niet zo treurig hoor, maar de tranen komen vanzelf.
En als de tranen erg worden, dan krijg ik weer oogdruppels en oogzalf. En dat is niet zo heel fijn. Het helpt wel, maar het prikt ook.
Mijn baasjes zijn wel iedere keer heel erg trots op mij, omdat ik me heel rustig houd als ik weer eens druppels, zalf, medicijnen of dwangvoer krijg.
Dat dwangvoer ging er wel in bij mij de afgelopen dagen! Ik had eigenlijk best wel honger. Ik at alleen nog heel erg kleine dingen uit mijn voerbakje en dat vult niet voldoende.
Gelukkig is het dwangvoer heel erg lekker en hebben de baasjes ook genoeg geduld om het mij te geven.
Ik krijg nu nog pijnstillers, oogdruppels en iets tegen een beetje buikklachten en ik hoop dat ik dat allemaal weer gauw ben vergeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten