donderdag 26 april 2012

"Ik weet het toch beter!"

Mijn baasje denkt altijd dat ik niet weet wat wel en wat niet goed is voor mij. Toevallig ben ik, Britt, wel de oudste van de groep en ook de meest wijze. De rest van de groep vindt dat niet altijd, maar toch is het zo, dat weet ik zeker.
Maar soms lijkt het of mijn baasje dat niet begrijpt. Zoals vanmiddag bijvoorbeeld. Krijgen we allemaal een schoon hok en wordt alles wat daar bij hoort ook schoon gemaakt. En dan ga ik aan het plastic van het pak met stro kauwen en dan mag dat niet. Want dat is niet goed voor konijnen. Ga ik daarna maar aan de verpakking van het zaagsel kauwen, is het weer niet goed: ik weet ook wel dat dat ook plastic is, maar het is wel lekker. En als ik het lekker vind, is het toch goed voor mij??? Dat zou ik toch wel weten? Maar nee hoor, mijn baasje zegt dan dat ik daar ziek van kan worden en zelfs dood van kan gaan.
Laat de baas maar schoonmaken, dan zorg ik wel voor het eten. Mensen *zucht*.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten