maandag 17 december 2012

Britt strekt de beentjes

Zaterdagochtend had ik een 'buitenfeestje'! Mijn baasje ging de ramen wassen (ik snap mensen echt niet hoor; nu zie je helemaal niet dat er een ding is tussen binnen en buiten en daar kan je zomaar tegenaan lopen...), het was lekker weer en daarom mocht ik zomaar buiten spelen. Ik was helemaal blij! Lekker in de buitenlucht rondsnuffelen, rennen en spelen. En dat allemaal op het terras waar Einstein en Jitske pas nog woonden. En dat is groot! Jiepieieieie!!
Ik heb mijn beentjes lekker gestrekt, me heel erg goed vermaakt en vond het ook nog gezellig met het baasje buiten. Die praatte gezellig tegen mij en ik kwam steeds even kijken of het goed ging met het wassen.

Na het spelen heb ik weer lekker met Wally binnen in de ren. Heel wat minder ruimte, maar we proberen niet te klagen.... (maar het mag best heel veel groterder!!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten