woensdag 3 oktober 2012

Over muizen en konijnen....

Af en toe krijgen wij bezoek van muizen. Die vinden ons eten namelijk ook heel lekker en voor zo'n 'snelbuffet' hoef je ook niet zo heel veel anders te doen dan aanschuiven.

Vanochtend gebeurde er wel iets heel geks. Terwijl Einstein dacht: "Ik ga eens even binnen in mijn hok een lekker brokje eten," kwam hij bij de ingang van het hok in botsing met een muis....

"Dat ze van ons eten eten vind ik niet zo heel erg, maar ik vind wel dat ze gewoon netjes om ons heen kunnen lopen. Ook als ze haast hebben. Ik ging niets vermoedend naar mijn hok en toen rende een muis uít mijn hok zo tegen mij op! Ik schrok er niet van, maar die muis wel zeg! Als hij nog weer terugkomt zal ik wel zeggen dat hij beter moet uitkijken en vooral niet tegen mij moet oplopen..."

Einstein vindt zichzelf echt niet zo klein dat een muis hem niet zou kunnen zien. Wilde hij nog even kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten