zondag 14 februari 2016

Een huis voor Julius

Julius vertelt het graag zelf: Jaaa!!! Ik heb een heel mooi huis gekregen! En is van alles gebeurd in mijn leventje de laatste dagen. Tot pas geleden woonde ik in een grote kooi in de garage, maar nu woon ik al een week in de 'woonkamer'. Klinkt ook veel logischer om te wonen in een woonkamer dan in een garage.
Eerst hebben mijn baasjes mij met mijn kooi maar de woonkamer verhuisd. Ze wilden weten of ik het wel leuk zou vinden om meer ruimte te hebben. Rare bazen: hoe meer ruimte hoe beter natuurlijk! (Misschien was de vraag een soort grapje?)
Toen ik had laten zien dat ik het heel erg geweldig vond op mijn nieuwe plekje ging de kooi weg en kreeg ik zomaar een heel huis. Voor mij! Een huis! Blij konijn, binkie, binkie, binkie!!!
Mijn huis staat nu op de goede plek, zeggen de baasjes. Het stond heel even ergens anders om te zien of ik het wel goed begreep allemaal (natuurlijk wel!), maar vanochtend is het huis verplaatst en staat het nog beterder. Ik heb namelijk nog meer ruimte nu. Jippie!!!
Over een tijdje (maar ik weet niet wanneer) krijg in nog veelderder meer ruimte, vertelden de baasjes.
Ik ben nu al heel erg blij, dus ik wacht wel af wat ze bedoelen. Maar: ruimte heeft een konijn nooit te veel!
 
Ik was wel moe nadat ik alles goed had verkend. En heb een lekker chillplekje gevonden: bijna klemvast tussen de muur het het tafelpootje..... De baasjes vinden mijn ren op de foto een beetje klein lijken, maar dat valt reuze mee hoor: de panelen van mijn ren zijn heel lang. Wel bijna een meter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten