woensdag 25 februari 2015

Anne op ontdekkingstocht

Konijn Anne is altijd heel erg nieuwsgierig. "Dat valt best mee hoor, ik ben gewoon een konijn. En konijnen willen graag alles weten!"
Dat klopt Anne, je hebt helemaal gelijk. Maar wat je begin september wel een beetje lastig vond was die gladde vloer in de woonkamer. "Nee hoor, vond ik niet. Ik was gewoon voorzichtig."
Goed, Anne was dus gewoon voorzichtig. Ze rende al lekker over het kleed en vond het op de bank ook erg oké, maar die vloer bleef toch wel een klein probleem.
Maar: ook dat ging ze ontdekken. Eerst echt voetje voor voetje, maar na zo'n vijf minuten ging ze voluit. "Die vijf minuten had ik gewoon nodig om alle dingen die overal staan te onderzoeken. Ik durfde heus wel hard te rennen hoor." ((Anne is geen kleine wijsneus.....))

Anne vindt het nu helemaal geweldig om heel hard heen en weer te rennen over het kleed en dan een paar rondjes voor het raam langs te rennen. Daarna springt ze op de bank en gaat lekker liggen lounchen. Klopt hè, Anne? "Ja hoor, goed opgeschreven. En vergeet niet te vertellen dat ik ook graag Wally opjaag, hihihi."
 foto van Melanie Barské.foto van Melanie Barské.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten